floydian girl's blog

ფლოიდელი გოგოს ბლოგი

5 პიროვნება ანუ 5 მე ანუ 5 თამო

2 Comments

Image

დიდი ხნის წინ, ინტერნეტში აღმოვაჩინე სურათი, შემდეგი წარწერით:

„თითოეულ გოგონაში არის 5 პიროვნება:

  1. რა როლს თამაშობს ის სკოლაში
  2. რა როლს თამაშობს მეგობრების წრეში
  3. რა როლს თამაშობს ოჯახში
  4. რა როლს თამაშობს შეყვარებულთან
  5. რა როლს თამაშობს მაშინ, როცა მარტოა“

დღეს სრულიად შემთხვევით ვიპოვე ეს სურათი ჩემს კომპიუტერში, საგულდაგულოდ გადანახული და გადავწყვიტე თემა დამეწერა ამ საკითხთან დაკავშირებით.

ჩემშიც, ისევე როგორც ყველა გოგონაში, არის რამდენიმე პიროვნება, თუმცა ვერ ვიტყვი, რომ მე ამ როლებს ვთამაშობ, ეს ძალაუნებურად, ქვეცნობიერად ხდება და სულაც არ ვცდილობ ყველგან სხვადასხვანაირად ვიქცეოდე, მე ყოველთვის მინდა „მე“ ვიყო და არა სხვა, მაგრამ იმ 5 პიროვნებას თავს მაინც ვერ ვარიდებ.

1. მე სკოლაში

სკოლაში არც თუ ისე საყვარელი ვარ, ვერ ვიტყვი რომ ბოღმიანი და შურიანი ვარ, თუმცა არც დიდი სიკეთით გამოვირჩევი. ზოგჯერ თავი იმაზე ჭკვიანი მგონია, ვიდრე ვარ ანუ ხანდახან საკუთარ თავზე იმაზე მეტი წარმოდგენა მაქვს, ვიდრე უნდა მქონდეს. ხშირად ვსვამ ვითომდა ფილოსოფიურ კითხვებს, რომლებსაც ერთი შეხედვით ვერავინ გებულობს, თუმცა ტვინს რომ აამუშავებ უმარტივესზე უმარტივესია(რა თქმა უნდა სულაც არ მომწონს, რომ კითხვას რომელიც მიჩნდება ვერ გადმოვცემ და ვერ გებულობენ მაგრამ ასეთია თამო სკოლაში). სწავლას მეგობრობაზე წინ არ ვაყენებ, თუმცა ალბათ გამონაკლისებიც ხდება. მუდმივად ვცდილობ მასწავლებლების გულის მოგებას, ოღონდ ყველასას არა. ამ ყველაფრის შემდეგ ვარ ცოტათი ნაგლი, ცოტათი გენიოსა, ცოტათი პროვოკატორი, მაგრამ გიჟი და არანორმალური თამო.

2. მე მეგობრებთან

სკოლაში თუ რამე როლის თამაში არ მიწევს, მეგობრებში ხომ მითუმეტეს, თუმცა ვაღიარებ აქ უფრო თავისუფალი ვარ. მათთან გახსნილი და გულწრფელი ვარ, საჭირო დოზით მხიარულიც. მეგობრების შეძენა როცა მინდა შემიძლია საკმაოდ კომუნიკაბელური ვიყო, თუმცა ვთვლი რომ ჩემს ცხოვრებაში არსებობს რამდენიმე ადამიანი, რომლებიც სრულიად „მყოფნის“ იმისთვის, რომ თავი მარტო არ ვიგრძნო, გავერთო მათთან ერთად და ბოლომდე გავუზიარო ის, რაც სათქმელი მაქვს. ვცდილობ ვიყო ერთგული, გვერდს ვერ ავუვლი პირდაპირობას და სიგიჟეს რომელიც ჩემს ხუთივე პიროვნებას ახასიათებს.

3. მე ოჯახში

აი, აქ მაქვს მინუსების კორიანტელი. ვარ საზიზღარი, აუტანელი ბავშვი, უზომოდ ნერვიული. ერთი რამ კი უნდა ითქვას, ვაფასებ ოჯახს და მიყვარს მისი თითოეული წევრი. შესაბამისად, ვიცი, რომ მათაც უყვართ თავიანთი „კაპასი“.

4. მე შეყვარებულთან

იქიდან გამომდინარე, რომ ამ მომენტისთვის არ მყავს შეყვარებული, უმჯობესია ეს „გრაფა“ მოგვიანებით შევავსო.

5. მე მარტო

მარტო ყოფნისას ვარ ცანცარა და ძალიან მხიარული, თუმცა ეს მდგომარეობა მალე მბეზრდება და აუცილებლად ვცდილობ თავი დავაღწიო, ვგულისხმობ იმას, რომ ან გარეთ გავდივარ ან ვცდილობ კომპიუტერთან მაინც დავჯდე და მქონდეს იმის ილუზია, რომ მარტო არ ვარ.

მოკლედ, ასე თუ ისე, შევეცადე განმესხვავებინა ჩემი 5(ნუ 4) პიროვნება, რომელიც მომავალში გამომადგება და რაც არ უნდა თქვას თითოეულმა თქვენგანმა, ყველა სხვადასხვანაირად იქცევა იმის მიხედვით, თუ რა წრეშია.

ავტორი: Floydian-girl

ესტუმრეთ ჩემს ბლოგს, წაიკითხეთ პოსტები, შემიყვარეთ. ))

2 thoughts on “5 პიროვნება ანუ 5 მე ანუ 5 თამო

  1. saintereso postia da amavdroulad damafiqrebelic, yvela adamiani masea unda ar unda gansxvavebulia sxvadasxva situaciebshi, albat arsebobs gamonaklisebic, magram mcire dozit.. <3

დატოვე კომენტარი

